Para harcarken yoruluyorum
29
●1.628
- 10-07-2022, 12:07:01Avusturyada kurulu düzenin mi var hocam ? Euro bozdurup harcıyorsan çok normal yorulman. Başkaları alamıyorken ettiği bedduaların olduğu ortamlarda, para harcamak zor gelir ve yorucu olur
- 10-07-2022, 12:09:59olay paranın tutarı değil, 100tl de olsa aynı sorun.uzmanfikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2022, 12:11:13Hocam ozaman sana 1 doz psikolog desteği tavsiye ediyorum. Ben her ay gidiyorum düzelmeye başladım, sen bu sorunu hiç küçümseme hemen git.trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2022, 12:13:43Senin karşına öyle insanlar gelmiş olabilir ya da yaşadığım yerde böyle bir şey yok
- 10-07-2022, 12:13:50olabilir, belki parami çok zor kazandigim icin herkesin oyle kazanmasini istiyor olabilirim, millet yata yata kazaniyor arkadaş hatta üstune de kufur ediyor, ya benim param cok degerli ya onlar çok milyoner deger vermiyorlar.uzmanfikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2022, 12:15:16İnsanlar sizi anlamamak için neden bu kadar gayret gösterdiler ilginçtrk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demek istediğinizi gayet iyi anlıyorum.Paranız var bir iş yaptırmak istiyorsunuz diyelim sanki karşı taraf size para verecekmiş gibi davranıyor ülkede.
- 10-07-2022, 12:18:47trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHocam insanlar kırılmış durumda 5 yıldızlı otelden servis almıyorsunuz sipariş verdiğiniz veya kahve içmeye gittiğiniz yerlerde personeller asgari ücret çalışıyor genellikle günde en az 10 saat çalışıp üstüne bir de mesaide kalıyor, hakettikleri maaşı alamıyor mesai parası vermiyor çoğu yer üstüne normal maaşı bile geciktire geciktire veriyorlar, çalışanımız günlük gelen zamlara maaşı nasıl yetirteceğini sorguluyor, müşteriler çalışanları onlardan aşağıda görüyor ve çalışanlar bunun üstüne mobbingin kralını yiyor.trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunların üstüne çalıştıkları yer fiyatları düşük tutabilmek için malzeme kalitesi ve miktarından çalıyor, müşteri memnun olmazsa yine asgari ücrette götünü yırtarak çalışan o genç arkadaşımız suçlu oluyor. Arkadaşımız 10 saat çalışıp bütün gün hem müşteriden hem patronlarından azar işitip eve geliyor haberleri görüyor zamları görüyor psikolojisi daha da bozuluyor, markete gidiyor fiyatları görüyor daha da bozuluyor. Bu durumdayken nasıl bi kalitede servis bekliyorsunuz bilmiyorum ama benim kanaatim hizmet sektöründe çalışanların en az 75i düzgün ve kibar kişiler. Bu şartlarda memnun olup çalışmayı kendimize hakaret olarak görmememizi bekliyorsanız alamancılardan bir farkınız yok derim.
para olsa keşke de harcarken bende yorulsam.