uzmanfikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avusturyada kurulu düzenin mi var hocam ? Euro bozdurup harcıyorsan çok normal yorulman. Başkaları alamıyorken ettiği bedduaların olduğu ortamlarda, para harcamak zor gelir ve yorucu olur
olay paranın tutarı değil, 100tl de olsa aynı sorun.