Şahsen tanıdığım bir çok kişi kaçak yollarla gitti bende Giresunluyum bizim oralardan bayağı giden tanıdığım oldu
Hepsi de şuan da çalışıyor ve hayatlarından gayet mutlular
Arkadaşım Amerika'ya kaçak girdi 😄
33
●4.134
- 10-07-2022, 07:16:07yok hocam insanlar daha çok "amerikaya nasıl giderim" sorularını merak ediyorlarSEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

hayat kalitesini arttırmanın bilinen kalıplarındandır çünkü yurt dışına gitmek
evet evet mahkemeleri oluyor doğruEnglish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
paypal açık olsa zaten bu ülkenin dolar rezervi sorununu ortadan kaldırırdık webmasterlar olarak hocamwinner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şakası bi yana paypay gerçekten bizim için büyük eksik
kesinlikle hocam kafaya koyan gidiyor giresunlularda kafasına koyduğunu yapacak insanlar gitsinler tabi istiyorlarsaRealGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam evet doğrudur benim pek bir bilgim yok açıkcası ama duyduğum kadarıyla sizin söylediğinizin 2-3 katına bile mal oluyormuş masraflarTursturis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dediğin gibi üstat amerika zaten bi cumhuriyetçi bi demokrat geliyor başa önümüzdeki dönem çözerler bu meksika açmazını büyük ihtimalleEscanor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2022, 08:04:34Aldığınız ödeme komisyon ne kadar kesiliyor acaba.mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2022, 08:27:33gökhan diye bi arkadaşım var sanırım o biraz normalReigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
devlet bankasına göndertmediğim için ödeme kesmedi bendenGreeNEyeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-07-2022, 11:15:53son 1 yılda yaklaşık 20-25 arkadaşım gitti.
meksikadan abd ye geçiyorlar ve teslim oluyorlar abd sınır polisine.
polisde kampa gönderiyor.kampta 20-40 gün arasında kalıyorlar sonra elektronik kelepçe takıp salıyorlar.öyle denildiği gibi kötü şartlarda yaşamıyorlar kamplarda.
benim arkadaşarın hepsi sonra kanadaya geçti.kelepçeleri söktüler.kanadada iltica ettiler.herbiri bu süreçte 10-18 bin dolar arasında masraf yaptı.ama şu an hepsinin keyfi yerinde.