naptin hocam pm kutun dolar simdi
" yurtidisindan nasil is alirim" sorulariyla
yok hocam insanlar daha çok "amerikaya nasıl giderim" sorularını merak ediyorlar

hayat kalitesini arttırmanın bilinen kalıplarındandır çünkü yurt dışına gitmek
Benimde arkadaş ABD'de. Kaçak girdi mahkemem var diyordu 😂
evet evet mahkemeleri oluyor doğru
Hocam aynen çoğumuzun yaptığı işler için nerede olduğumuzun pek önemi yok. Pc internet olsun yeter. Ama şu paypalı kullanamamaktan dolayı kaçırdığım işlerin haddi hesabı yok.
paypal açık olsa zaten bu ülkenin dolar rezervi sorununu ortadan kaldırırdık webmasterlar olarak hocam

şakası bi yana paypay gerçekten bizim için büyük eksik
Şahsen tanıdığım bir çok kişi kaçak yollarla gitti bende Giresunluyum bizim oralardan bayağı giden tanıdığım oldu
Hepsi de şuan da çalışıyor ve hayatlarından gayet mutlular
kesinlikle hocam kafaya koyan gidiyor giresunlularda kafasına koyduğunu yapacak insanlar gitsinler tabi istiyorlarsa
Rüşvet kısmından bahsetmediniz, 3000-5000$ arası veriyorlarmış
hocam evet doğrudur benim pek bir bilgim yok açıkcası ama duyduğum kadarıyla sizin söylediğinizin 2-3 katına bile mal oluyormuş masraflar
Bu olay doğru meksika sınırında polislere rüşvet verip geçirtiyolar kartellik bir yanı yok bildiğim kadarıyla sonra teslim olmaya gidiyorlar ama bu süreç cumhuriyetçi parti geldiğinde bitecek 2 yılınız var beyler hadi bakalım
dediğin gibi üstat amerika zaten bi cumhuriyetçi bi demokrat geliyor başa önümüzdeki dönem çözerler bu meksika açmazını büyük ihtimalle