Şahsen ben de 1000 km yaptım 3 gün içinde arabam 2021 model sıfır almış olmama rağmen yağını suyunu lastiklerini kontrol etmeden yola çıkmam en kötü ihtimal yağ değişimini servisler dolu olsa dahi bir benzinlikten yaparım. Araç elimiz ayağımız olmuş.