İyi ama belirttim

Otobanda ve sadece 1km lik kısımda 20şer 30metre aralıklarla bukadar arabanın arızalanıp kaputu açmaları normalmi sizce? Yıllardır ilk kez böyle bir şeye şahit oluyorum