HolyBoY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
22,5 trilyon size çıksa ne yaparsınız :)
41
●2.486
- 28-02-2009, 19:40:16Üyeliği durdurulduyanlış biliyorsunuz. devir etmede sınır yok onun için adı süper loto zaten.TReX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2009, 23:31:02Üyeliği durduruldusağol bilgilendirdiğiniz için banada öyle söylemişlerdi valla öğrendiğim iyi oldu oynamaya devamBaracuda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2009, 23:33:42Üyeliği durduruldugoogle ın bazı hisselerini satın alırdım
- 28-02-2009, 23:44:33Üyeliği durdurulduBana Öle bir Şans doğsa..
Yapacağım Şeyler;
-Müslüman Fakir'lere bağış yapardım.
-Lösemi Çocuklara Bağış yapardım.
-Huzurevine Bağış yapardım.
-Özellikle Okumayan Kızımız kalmasın Kampanyasına bağış yapardım.
-Ankara / Çankayadan Bir Daire Alırdım.
-Siyah Audi A4 Alırdım.
-Yüksek Hit'li Film,Dizi,Oyun,***** Siteleri Satın alırdım.
-Kalan paramı bankaya koyardım. Faiz'iyle Bağış yapılacak yerlere tekrar bağış yapmak isterdim. - 01-03-2009, 00:32:22bence atkı fabrikası kurardın mertMertWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"sonunu düşünen kahraman olamaz"
üstü kalsın istemez..