• 28-02-2009, 19:38:44
    #10
    Üyeliği durduruldu
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir soru: bu süper loto sürekli devirmi yapar? bi sınırı varmı?
    varmış duyduğuma göre haftaya yapılan çekilişte yine 6 bilinmezse büyük ikramiye 5 bilenlere paylaştırılacakmış.
  • 28-02-2009, 19:40:16
    #11
    Üyeliği durduruldu
    TReX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    varmış duyduğuma göre haftaya yapılan çekilişte yine 6 bilinmezse büyük ikramiye 5 bilenlere paylaştırılacakmış.
    yanlış biliyorsunuz. devir etmede sınır yok onun için adı süper loto zaten.
  • 28-02-2009, 19:42:03
    #12
    Bundan sonraki çekilişler de devir işi 8 hafta olarak sınırlanacak.

    Bana çıksa fazizi yeter be
  • 28-02-2009, 20:43:31
    #13
    "sonunu düşünen kahraman olamaz"
    şaka bi yana bu kadarına değil 100 milyar çıksada razıyım şu kredi kartı borçları bi bitse üstü kalsın istemez..
  • 28-02-2009, 22:06:17
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bu hafta devretmez cunku bana cıkcak
  • 28-02-2009, 23:31:02
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Baracuda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış biliyorsunuz. devir etmede sınır yok onun için adı süper loto zaten.
    sağol bilgilendirdiğiniz için banada öyle söylemişlerdi valla öğrendiğim iyi oldu oynamaya devam
  • 28-02-2009, 23:33:42
    #16
    Üyeliği durduruldu
    google ın bazı hisselerini satın alırdım
  • 28-02-2009, 23:44:33
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Bana Öle bir Şans doğsa..

    Yapacağım Şeyler;

    -Müslüman Fakir'lere bağış yapardım.
    -Lösemi Çocuklara Bağış yapardım.
    -Huzurevine Bağış yapardım.
    -Özellikle Okumayan Kızımız kalmasın Kampanyasına bağış yapardım.
    -Ankara / Çankayadan Bir Daire Alırdım.
    -Siyah Audi A4 Alırdım.
    -Yüksek Hit'li Film,Dizi,Oyun,***** Siteleri Satın alırdım.
    -Kalan paramı bankaya koyardım. Faiz'iyle Bağış yapılacak yerlere tekrar bağış yapmak isterdim.
  • 01-03-2009, 00:32:22
    #18
    MertWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google hisselerini satın alırdım %0.01
    bence atkı fabrikası kurardın mert