Bana Öle bir Şans doğsa..
Yapacağım Şeyler;
-Müslüman Fakir'lere bağış yapardım.
-Lösemi Çocuklara Bağış yapardım.
-Huzurevine Bağış yapardım.
-Özellikle Okumayan Kızımız kalmasın Kampanyasına bağış yapardım.
-Ankara / Çankayadan Bir Daire Alırdım.
-Siyah Audi A4 Alırdım.
-Yüksek Hit'li Film,Dizi,Oyun,***** Siteleri Satın alırdım.
-Kalan paramı bankaya koyardım. Faiz'iyle Bağış yapılacak yerlere tekrar bağış yapmak isterdim.