• 05-07-2022, 23:04:22
    #1
    bir normal whatsapp var bide fiziksel whatsapp var biri whatsapp uygulamasında pc de yüklü diğeride tarayıcıda wtasapp weble giriliyor bunun bi pratiği olabilirmi acaba ? aynı anda kullanılabilinirmi acaba tek bi uygulamayla
    • RakipsizHizmet
    RakipsizHizmet bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-07-2022, 23:06:26
    #2
    1 web
    2 program
  • 05-07-2022, 23:06:57
    #3
    3 ayrı tarayıcı iş görmez mi ?
  • 05-07-2022, 23:11:08
    #4
    Açık kaynak Franz programı gayet iyi. 3 yıldır kullanıyorum.
  • 05-07-2022, 23:11:28
    #5
    ya öyle değil arkadaşlar zaten şöyle kullanılıyor ikisini çalıştıracak tek bi uygulama vs yokmudur acaba
    • ebubekirbastama
    ebubekirbastama bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-07-2022, 23:38:58
    #6
    olmaz mı üstadım coder olan da şöyle bir şey mi olacak



  • 05-07-2022, 23:42:26
    #7
    ebubekirbastama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olmaz mı üstadım coder olan da şöyle bir şey mi olacak



    evet üstad bu iş görür bana sall r10 da olmasa görüşemeyeçiğiz heralde
    • ebubekirbastama
    ebubekirbastama bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-07-2022, 00:08:36
    #8
    @SkyGhostAir hocam pm bakarmısınız