bir normal whatsapp var bide fiziksel whatsapp var biri whatsapp uygulamasında pc de yüklü diğeride tarayıcıda wtasapp weble giriliyor bunun bi pratiği olabilirmi acaba ? aynı anda kullanılabilinirmi acaba tek bi uygulamayla