• 05-07-2022, 03:00:48
    #19
    23 yaşındayım ve r10 gelirimden başka bir gelirim yok dışarıda işmi yok diyenler yokkk anlsyın artık yok adamlar suriyeli çalıştıyor yok anlayın lütfen iş yok.
    Bunu anlamanızı istiyorum.
    Ve ülkemde böyle bir hizmet olsa videodaki gibi kesin imzalardım.
    https://youtube.com/shorts/nmllPocQ6RU?feature=share
    • ntka
    ntka bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-07-2022, 03:05:34
    #20
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    23 yaşındayım ve r10 gelirimden başka bir gelirim yok dışarıda işmi yok diyenler yokkk anlsyın artık yok adamlar suriyeli çalıştıyor yok anlayın lütfen iş yok.
    Bunu anlamanızı istiyorum.
    Ve ülkemde böyle bir hizmet olsa videodaki gibi kesin imzalardım.
    https://youtube.com/shorts/nmllPocQ6RU?feature=share
    Dışarda iş mi yok diyenler; Firavun yılında mı yaşıyoruzda gidip ekmek parasına kölelik edelim.


    https://www.youtube.com/watch?v=9-fHJHGcLMo
  • 05-07-2022, 03:06:57
    #21
    Çıkar telefonunu bakayım. !
  • 05-07-2022, 03:11:36
    #22
    Her şeye sürekli zam geliyor. Şimdiki neslin hiç şansı yok. Bakkala gider 25 krş cips alırdık. Şimdii teyyyy
  • 05-07-2022, 03:11:53
    #23
    ŞU LANET FARKİLER OLMASA ÜLKE ÇOK İYİ ASLINDA AMA İŞTE HEP ŞU LANET FAKİRLER!

    https://www.evrensel.net/haber/46311...lar-k-r-ediyor
  • 05-07-2022, 03:45:42
    #24
    20 yıldır neredeydin gardaş. birde siasete çekmeyin diyorsun. fakirlik gökten mi indi?

    Geç oldu uyu hadi.
  • 05-07-2022, 05:47:40
    #25
    Cnkrt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2bin lira bir eksiğim var gunlerdir çabalıyorum. Babamın mezarını yaptıramıyorum. Diyecek söz yok.
    Kalbimiz acıdı be kardeş
  • 05-07-2022, 09:23:57
    #26
    Artık çooooook geç, üstte 20 yıldır neredeydiniz diyor arkadaş. Tamamen katılıyorum, şemsiye ile mutluluklar dilerim herkese.
  • 05-07-2022, 09:34:48
    #27