Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
23 yaşındayım ve r10 gelirimden başka bir gelirim yok dışarıda işmi yok diyenler yokkk anlsyın artık yok adamlar suriyeli çalıştıyor yok anlayın lütfen iş yok.
Bunu anlamanızı istiyorum.
Ve ülkemde böyle bir hizmet olsa videodaki gibi kesin imzalardım.
https://youtube.com/shorts/nmllPocQ6RU?feature=share
Dışarda iş mi yok diyenler; Firavun yılında mı yaşıyoruzda gidip ekmek parasına kölelik edelim.


https://www.youtube.com/watch?v=9-fHJHGcLMo