• 01-07-2022, 11:41:54
    #28
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerde memursun hocam sen ?
    meb
  • 01-07-2022, 11:42:54
    #29
    Balina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    meb
    ek döner vs yok mu hocam ?
  • 01-07-2022, 11:46:08
    #30
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ek döner vs yok mu hocam ?
    Maalasef hocam bizde yok dayım il sağlık müdürlüğü de o alıyor babam polisydi oda alıyor bizim öğretmenler alıyor bir biz alamıyoruz galiba
  • 01-07-2022, 13:00:40
    #31
    Balina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Keşke düşse aynen öyle diyorum yoksa memur olarak çok ezileceğiz

    MEB kurumundayim.
    Valla hocam insanın kulağına çok hoş geliyordu memur eskiden çok havalıydı ama şuan hiçte öyle değil çünkü artık para memurlukta değil fabrika işçisinde
    ilk okul orta okul mezunları bir fabrikada çalışıp birde eski çalışansa 15-20 bin alıyorlarlar kimi mesaili kimi mesaisiz sınıflandırma yapmıyorum ama üniversite okuyanı da fabrika almıyor işçi olarak çok tuhaf şuan aldığınız ücreti abartmıyorum market çalışanları alıyor
  • 01-07-2022, 13:12:27
    #32
    Ne farkeder ister %40 versin ister %400 versin, sizin hayatınızda ne değişecek? Sadece zamanında Türk Lirası ile borçlanan varsa onun işine yarar enflasyonun bu şekilde zamlarla körüklenmesi.
  • 01-07-2022, 15:04:18
    #33
    2300 TL zam alırsın hocam (%40)
  • 01-07-2022, 15:44:18
    #34
    Etevazu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2300 TL zam alırsın hocam (%40)
    Zam değildir o enflasyonun farkıdır )
  • 01-07-2022, 16:06:11
    #35
    Balina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zam değildir o enflasyonun farkıdır )
    doğru zam olsa duramayız