Keşke düşse

aynen öyle diyorum yoksa memur olarak çok ezileceğiz
MEB kurumundayim.
Valla hocam insanın kulağına çok hoş geliyordu memur eskiden çok havalıydı ama şuan hiçte öyle değil çünkü artık para memurlukta değil fabrika işçisinde
ilk okul orta okul mezunları bir fabrikada çalışıp birde eski çalışansa 15-20 bin alıyorlarlar kimi mesaili kimi mesaisiz sınıflandırma yapmıyorum ama üniversite okuyanı da fabrika almıyor işçi olarak çok tuhaf şuan aldığınız ücreti abartmıyorum market çalışanları alıyor