• 27-06-2022, 18:44:00
    #10
    Disturbed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. Yakınlarınız aşılımıydı? Aşılıysalar hangi aşıyı seçmişlerdi?
    Evet Aşılıydı yönlendirmek gibi olmasın slovah vurulmuşlardı.
  • 27-06-2022, 18:44:15
    #11
    Gene patlayacak galiba vakalar bakalım neler olacak. Yaz ayındayız yayılması daha kolay. Geçmiş olsun
  • 27-06-2022, 18:46:07
    #12
    Öncelikle Geçmiş olsun.
    Covidin tekrar yayılması zaten söz konusu. Ancak endişeye gerek yok. Omicron varyantının belirtileri ve hissedilenleri çok düşük. Yakalanmanız durumunda herhangi bir hastaneye gidin c vitamin serum ve ağrı kesici attırın. 2 saat sonrasına birşeyiniz kalmaz. Ertesi gün de bol sarmısaklı tarhana için canavar gibi olursunuz 😃
  • 27-06-2022, 18:46:28
    #13
    Geçmiş olsun hocam.
  • 27-06-2022, 18:46:56
    #14
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam.
    Allah Razı olsun.
  • 27-06-2022, 18:51:50
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Abi bir bitmedi ya nasıl bir virusmus bu
  • 27-06-2022, 19:07:45
    #16
    Geçmiş olsun. Ülkemizde yaz sezonu ciddi bir haber çıkmaz da, yaz sonu başlar yasaklar.
  • 27-06-2022, 19:26:50
    #17
    ben hiç maskeyi bırakmadım hala kullanıyorum.annemede kullandırıyorum. serbest bırakmalarınında yanlış olduğunu yazmıştım.