Öncelikle Geçmiş olsun.
Covidin tekrar yayılması zaten söz konusu. Ancak endişeye gerek yok. Omicron varyantının belirtileri ve hissedilenleri çok düşük. Yakalanmanız durumunda herhangi bir hastaneye gidin c vitamin serum ve ağrı kesici attırın. 2 saat sonrasına birşeyiniz kalmaz. Ertesi gün de bol sarmısaklı tarhana için canavar gibi olursunuz 😃