Disturbed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam. Yakınlarınız aşılımıydı? Aşılıysalar hangi aşıyı seçmişlerdi?
Evet Aşılıydı yönlendirmek gibi olmasın slovah vurulmuşlardı.