• 26-06-2022, 17:35:00
    #1
    Selamlar aklıma bi adna böyle bir şey geldi binlerce liralık sunucu , reklam yatırım isteyen bir iş yüzde 1m tutacağını bilsem de maalesef giremem ben de r10 da konusunu açayım boş muhabbetini yapalım istedim kafamdaki sistemi az çok bi şekilde görselleştirerek anlatmaya çalıştım , buyrun değerlendirelim (YAZIM HATALARI , ANLAM BOZUKLUKLARI İÇİN şimdiden özür)

  • 26-06-2022, 17:37:42
    #2
    Hocam harbiden işsiz birisi okur bunu en başı okuduktan sonra üşendim
  • 26-06-2022, 17:38:07
    #3
    Sims var hocam
  • 26-06-2022, 17:39:02
    #4
    az bir göz gezdirdim havuz problemine benzettim.hiç sevmediğim tür problemler
  • 26-06-2022, 17:39:50
    #5
    Vay arkadaş bunu özene bözene hazırladın mı yani ?
  • 26-06-2022, 17:40:11
    #6
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    az bir göz gezdirdim havuz problemine benzettim.hiç sevmediğim tür problemler
    hahaha ne problemi hocam okuyun , soru değil .d
  • 26-06-2022, 17:40:51
    #7
    İşsizliği Stanford Felsefe Ansiklopedisi bile bu kadar güzel anlatamaz Ancak fikir orjinal. Pratiğe dökerseniz ciddi bir melek yatırımcı kitlesi çekebilir.
  • 26-06-2022, 17:41:16
    #8
    Hic anlamadigim olaylar
  • 26-06-2022, 17:43:26
    #9
    adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hahaha ne problemi hocam okuyun , soru değil .d
    oyunmuş şimdi inceledim .hayırlı olsun yapacaksan başarılar