• 26-06-2022, 18:00:04
    #10
    Bu sistemi oturtmaya ömrümüz yeter mi
  • 26-06-2022, 18:01:50
    #11
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sistemi oturtmaya ömrümüz yeter mi
    işte problem orada .d tek bir kişinin yapacağı bişey degıl koskoca bir ekip dev gibi sunucu , binlerce liralık reklam bütçesi gerekir , o yuzden en iyisi sadece muhabbetini yapmak .d
  • 26-06-2022, 18:08:52
    #12
    adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte problem orada .d tek bir kişinin yapacağı bişey degıl koskoca bir ekip dev gibi sunucu , binlerce liralık reklam bütçesi gerekir , o yuzden en iyisi sadece muhabbetini yapmak .d
    Gta roleplay oynayan binlerce insan var illaha bunu da oynayan insanları buluruz da sunucu sıkıntı
  • 26-06-2022, 18:12:18
    #13
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gta roleplay oynayan binlerce insan var illaha bunu da oynayan insanları buluruz da sunucu sıkıntı
    hocam tek sorun sunucu mu ksadmfsdf site tasarımından kodlamasına , ekibinden reklamına belki milyonu bulan iş demek ıkmsdfasdf
  • 26-06-2022, 18:14:33
    #14
    adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tek sorun sunucu mu ksadmfsdf site tasarımından kodlamasına , ekibinden reklamına belki milyonu bulan iş demek ıkmsdfasdf
    Doğru
  • 26-06-2022, 22:17:18
    #15
    Bir de ülkede işsizlik yok derler...
  • 27-06-2022, 00:22:15
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Baştan sona okudum ve işsizliğimi kendime ispatladım.
  • 27-06-2022, 00:25:59
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Metaverse benzeri binlerce farklı platform kurulabilir. Metaverseden çok daha yileri yapılabilir. Ancak zuckerberg pazarlama uzmanı olduğu için milyonlarca insanı tufaya düşürdü. İnsanlar binlerce yıldır hep aynı hatayı yapıyor. Paraya ve güce tapınıyor. Parayı ve gücü kullanan uyanık firavunlar nemrutlar da insanları köleleştiriyor.

    İşisiz arkadaşımızın bir sayfalık özeti metaverse benzeri bir platform. Ama ismi mark elon veya bill olmadığı için, serveti olmadığı için kimsenin umurunda değil.
  • 27-06-2022, 01:37:11
    #18
    Hocam açıkcası yapması zor değil.
    Bana biraz Samp Roleplayı anımsattı : )
    Kademe kademe ilerledikten sonra mümkün.

    Başta tek 1 şehir olarak başlanır. Meslekler sınırlı olur. Fakat geleceği düşünerek yapılması lazım yoksa , oyuna dahil edilecek her şey sistemi bozar.

    Oyun içinde şans oyunları oynanan bir sistem olabilir. ( Dükkanlar )
    Ücretli Araba yarışları olabilir.
    Oyun içinde bir para birimi olur ve bunun real karşılığı olabilir. Oyun içinde bunları harcayacak bir dünya oluşturulabilir.

    Vs bu dükkanların hisseleri vs oyunda satılabilir.

    Oyuna giriş ve dolaşma gezme ücretsiz , ama arsa ve ev yapımı ucretli olabilir. Kiralık evler olabilir.

    Çok fazla detayı var. Ama yapmasıda , oynamasıda eğlenceli olurdu.