Selamlar aklıma bi adna böyle bir şey geldi binlerce liralık sunucu , reklam yatırım isteyen bir iş yüzde 1m tutacağını bilsem de maalesef giremem ben de r10 da konusunu açayım boş muhabbetini yapalım istedim kafamdaki sistemi az çok bi şekilde görselleştirerek anlatmaya çalıştım , buyrun değerlendirelim

(YAZIM HATALARI , ANLAM BOZUKLUKLARI İÇİN şimdiden özür)