• 25-06-2022, 01:26:41
    #1
    Merhaba hocalarım hayırlı geceler 2 tane icon var beğendiğim bu ikisini kendi kişisel cv sitemde kullanacağım siz hangisini beğendiniz 1? 2?

  • 25-06-2022, 01:35:02
    #2
    kararsız kaldım diyebilirim.1 diyeyim bari
  • 25-06-2022, 01:38:13
    #3
    1. logo baya güzel hocam
  • 25-06-2022, 01:52:44
    #4
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kararsız kaldım diyebilirim.1 diyeyim bari
    alay37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. logo baya güzel hocam
    Teşekkür ederim arkadaşlar
    @alay37; sağolasın hemşerim teşekkür ederim sana da ayrıca
  • 25-06-2022, 02:04:07
    #5
    2 daha sade bence 1 in ortası tam olmamış, 2 diyorum ben
  • 25-06-2022, 10:06:03
    #6
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim arkadaşlar
    @alay37; sağolasın hemşerim teşekkür ederim sana da ayrıca
    Rica ederim hemşerim ne demek
  • 25-06-2022, 10:08:18
    #7
    1 numarayı kullan, 1 numara ol
  • 25-06-2022, 10:35:22
    #8
    2daha uygun, bence