eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kararsız kaldım diyebilirim.1 diyeyim bari
alay37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. logo baya güzel hocam
Teşekkür ederim arkadaşlar
@alay37; sağolasın hemşerim teşekkür ederim sana da ayrıca