Sizin kafanızın almadığı nokta şu arkadaşlar.
İnsanlar istediği gibi yaşar. Yüzbinlerce insan bu adama saygı duyuyormu duyuyor. Bu sizi ne ilgilendirir? Sizden ekmek us isteyenmi var?
Herkes dinini bildiği gibi yaşasın.
Değişik dinlerde millet liderlerinin cinsel organlarını öpüp başına koyuyor

Onlarda öyle mutlu oluyor demekki.
İlgilenmiyorsanız burada laf kalabalığıda yapmayın. Yok sapıklarmış yok sömürücülermiş.
Boş adam yorumları bunlar boşş..