dadaskral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmişte tarikatların Türkiye'ye nele yaptığına bakarsanız, hatta Osmanlı zamanındaki tarikatların Osmanlı'ya neler yaptığını okduğunuz zaman anlarsınız saygı duymayı, ekmek istemeyi. Bunların yolu her açıldığında ya devletten bir şey isterler, ya şeriat isterler, ya da kelle almak isterler. Sizin gibi mazlumlar da bir iki ucundan tutar da cennete gireriz diye bunları savunursunuz.

Formül çok basit: İnanan bir insansan, Kuranı Kerimi yol göstericin yap. Zart efendi zurt efendiden medet umma. Zaten yolunu bulursun.
mış muş varsayımlarla konuş sen öyle. boş muhabbet başka birşey değil.