Sizin kafanızın almadığı nokta şu arkadaşlar.
İnsanlar istediği gibi yaşar. Yüzbinlerce insan bu adama saygı duyuyormu duyuyor. Bu sizi ne ilgilendirir? Sizden ekmek us isteyenmi var?
Herkes dinini bildiği gibi yaşasın.
Değişik dinlerde millet liderlerinin cinsel organlarını öpüp başına koyuyor

Onlarda öyle mutlu oluyor demekki.
İlgilenmiyorsanız burada laf kalabalığıda yapmayın. Yok sapıklarmış yok sömürücülermiş.
Boş adam yorumları bunlar boşş..
Geçmişte tarikatların Türkiye'ye nele yaptığına bakarsanız, hatta Osmanlı zamanındaki tarikatların Osmanlı'ya neler yaptığını okduğunuz zaman anlarsınız saygı duymayı, ekmek istemeyi. Bunların yolu her açıldığında ya devletten bir şey isterler, ya şeriat isterler, ya da kelle almak isterler. Sizin gibi mazlumlar da bir iki ucundan tutar da cennete gireriz diye bunları savunursunuz.
Formül çok basit: İnanan bir insansan, Kuranı Kerimi yol göstericin yap. Zart efendi zurt efendiden medet umma. Zaten yolunu bulursun.