Merhaba sevgili R10 üyeleri, son günlerde geneli kız (hatta hepsi) olmak üzere sürekli sesin çok güzel, çok hoş gibi övgüler alıyorum. Ben de bir öğrenci olduğum için ve ufak bir gelir kapısı yaratmak adına bunun seslendirmen piyasasında bir geçerliliği olup olmadığını merak ettim, ve size danışmak istedim. Gerçekten de bunu kullanabilir miyim? yoksa sürekli değişip duran güzellik algısının şimdiki hedefi ben miyim?
Bu işi daha önce hiç düşünmedim ve birkaç saat önce tekrarsız aldığım ses kayıtlarını buraya yükleyeceğim. Kayıtları alırken gerçekten de özen göstermedim çünkü pek bir ümidim yok açıkçası... Sadece ufak bir girişim
Her kategoriden bir ses kaydı oluşturmaya çalıştım. 1 şarkı 1 şiir ve 1 dümdüz konuştum. Belki bir yerden tutabilirim diye.. Değerli yorumlarınızı merak ediyorum... bu arada kayıtlarda şarkı şiir tercihlerim biraz garip evet :/
DÜZ KONUŞTUĞUM SES KAYDI (sözlerden çok sese odaklanınız..)
SES DOSYASI
ŞARKI SÖYLEDİĞİM SES KAYDI
SES DOSYASI
ŞİİR SÖYLEDİĞİM SES KAYDI
SES DOSYASI
Bu işi daha önce hiç düşünmedim ve birkaç saat önce tekrarsız aldığım ses kayıtlarını buraya yükleyeceğim. Kayıtları alırken gerçekten de özen göstermedim çünkü pek bir ümidim yok açıkçası... Sadece ufak bir girişim

Her kategoriden bir ses kaydı oluşturmaya çalıştım. 1 şarkı 1 şiir ve 1 dümdüz konuştum. Belki bir yerden tutabilirim diye.. Değerli yorumlarınızı merak ediyorum... bu arada kayıtlarda şarkı şiir tercihlerim biraz garip evet :/
DÜZ KONUŞTUĞUM SES KAYDI (sözlerden çok sese odaklanınız..)
SES DOSYASI
ŞARKI SÖYLEDİĞİM SES KAYDI
SES DOSYASI
ŞİİR SÖYLEDİĞİM SES KAYDI
SES DOSYASI
