• 20-06-2022, 21:05:34
    #10
    hocam gece 12’den sonra dinlemediğime sevindim o kadar güzel 😂
  • 20-06-2022, 21:06:39
    #11
    (Lütfen dalga geçmeyin..) dediniz ya hocam, cidden gülesim geldi özür dilerim öncelikle.

    Hocam ses konusunda 'ŞARKI' durumunda iken sanki gelecek odaklı bir şarkıcıymışcasına bir etkileşim bıraktınız, şayet etkili olabilir. Ancak şiir ve de normal ses tonları açıkcası pek cezbedici değil maalesef özür dileyerek dile getirmem gerekirse değerli hocam.
  • 20-06-2022, 21:09:02
    #12
    Gaza geldim beni de yorumlayın https://voca.ro/1onmYFfVQmsF Dip not : ufak bir açılış anonsu Dip not 2 : 11 saat çalışmanın ardından bu hale geldi bu ses
  • 20-06-2022, 21:10:16
    #13
    Play Console Alım ✅
    Değil.
  • 20-06-2022, 21:12:20
    #14
    Benim için ideal erkek sesi, Murat Bardakçı'nın sesidir.
  • 20-06-2022, 21:13:16
    #15
    R10 starını arıyor
  • 20-06-2022, 21:14:24
    #16
    Bundan daha kötü değil


    https://www.youtube.com/watch?v=wvQDIL5BrBY