Gayet normal hocam benim sesimi de güzel bulanlar var da benim şiir deneyimim var aşk sayfalarindan vs ses şiirde çok duygusuz şarkıda da uygun ton değil yani normal kızlara güzel gelebilir her kız değişik bir ses semptomuna sahip benim her gece sesimi duymak için gizli numaradan arayan insanlar vardı 😂 normal şeyler bunlar