• 20-06-2022, 20:58:38
    #1
    ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
    Merhaba sevgili R10 üyeleri, son günlerde geneli kız (hatta hepsi) olmak üzere sürekli sesin çok güzel, çok hoş gibi övgüler alıyorum. Ben de bir öğrenci olduğum için ve ufak bir gelir kapısı yaratmak adına bunun seslendirmen piyasasında bir geçerliliği olup olmadığını merak ettim, ve size danışmak istedim. Gerçekten de bunu kullanabilir miyim? yoksa sürekli değişip duran güzellik algısının şimdiki hedefi ben miyim?


    Bu işi daha önce hiç düşünmedim ve birkaç saat önce tekrarsız aldığım ses kayıtlarını buraya yükleyeceğim. Kayıtları alırken gerçekten de özen göstermedim çünkü pek bir ümidim yok açıkçası... Sadece ufak bir girişim
    Her kategoriden bir ses kaydı oluşturmaya çalıştım. 1 şarkı 1 şiir ve 1 dümdüz konuştum. Belki bir yerden tutabilirim diye.. Değerli yorumlarınızı merak ediyorum... bu arada kayıtlarda şarkı şiir tercihlerim biraz garip evet :/


    DÜZ KONUŞTUĞUM SES KAYDI (sözlerden çok sese odaklanınız..)
    SES DOSYASI


    ŞARKI SÖYLEDİĞİM SES KAYDI
    SES DOSYASI


    ŞİİR SÖYLEDİĞİM SES KAYDI
    SES DOSYASI
  • 20-06-2022, 21:00:31
    #2
    Şarkı ve şiir söyleyecek kadar güzel değil hocam.
  • 20-06-2022, 21:00:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Gayet normal hocam benim sesimi de güzel bulanlar var da benim şiir deneyimim var aşk sayfalarindan vs ses şiirde çok duygusuz şarkıda da uygun ton değil yani normal kızlara güzel gelebilir her kız değişik bir ses semptomuna sahip benim her gece sesimi duymak için gizli numaradan arayan insanlar vardı 😂 normal şeyler bunlar
  • 20-06-2022, 21:01:45
    #4
    Şan eğitimi almanız gerekli
  • 20-06-2022, 21:02:04
    #5
    Dalga geçenin karakteri yoktur. Sesin şarkı söylerken ortalarda gayet güzel bence. Benim sesime kıyasla çok daha iyi
    Ama şu da bir gerçek ki, herkes şarkı söyleyemez
  • 20-06-2022, 21:02:14
    #6
    değil , başka soru?
    • mtersoz
    • Metins
    mtersoz ve Metins bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 20-06-2022, 21:03:19
    #7
    fısıldayarak söyleseydin hocam
  • 20-06-2022, 21:05:02
    #8
    1- Aşırı heyecan.
    2- Yanlış ton.
    3- Fazla acelecilik.

    Yavaş yavaş, doğru tonla zamana bırakmak gerekir.
  • 20-06-2022, 21:05:29
    #9
    hocam sizi üzmek istemem ama sizde müzik kulağı dalağı böbreği falan hiç bişi yok bilginiz olsun