• 18-06-2022, 08:18:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Belki son kez foruma bakarsınız diye yazmak istedim abla dediğim abi dediğim insanlar da sınava giriyor bu sınavda bir anormallik sezdim ama sanırım baraj yok diye bende 2. Üniversite için giriyorum belki açıktan bir bölüm yazarsam diye şansa da 20 metre yürüme mesafesinde okula atmışlar sanırım her sene girdiğim için not yaş 20 büyük değilim
    Sınava giren herkese başarılar Allah zihin açıklığı versin umarım emeğinizin karşılığını alırsınız bunu alan çok az kitle var ama tek temennim bu yönde

    Tekrardan başarılar

    Ve şunu unutmayın hayat bir sinavdan ibaret değil daha çok kapı çıkıyor ve açılıyor önünüze sadece fırsatları anlık değerlendirmesini bilmelisiniz

    Sınav sonu degerlendirmesi için konuda yine yazı yazabilirsiniz
  • 18-06-2022, 08:28:55
    #2
    teşekkürler size de bol şans (:
  • 18-06-2022, 08:30:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ToverDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler size de bol şans (:
    Tesekkur ederim dostum sanada
  • 18-06-2022, 08:39:09
    #4
    33 yaşımda yeniden gireyim dedim bakalım neler olacak, herkese başarılar diliyorum.
  • 18-06-2022, 08:39:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    33 yaşımda yeniden gireyim dedim bakalım neler olacak, herkese başarılar diliyorum.
    Sizede başarılar umarım hayatta dönüş noktanız olur guzel bir yer gelir
  • 18-06-2022, 08:40:04
    #6
    Az sonra gireceğiz herkese başarılar.
  • 18-06-2022, 08:40:42
    #7
    Üyeliği durduruldu
    _cihatayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az sonra gireceğiz herkese başarılar.
    Daha erken değil mi 10 15 de sınav 10 dan sonra alış yok ben mi yanlış baktım
  • 18-06-2022, 08:42:46
    #8
    Herkese başarılar.
    Sonuçlar hepimiz için hayırlı olsun.
  • 18-06-2022, 08:43:06
    #9
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha erken değil mi 10 15 de sınav 10 dan sonra alış yok ben mi yanlış baktım
    Doğru hocam az sonra işte