Belki son kez foruma bakarsınız diye yazmak istedim abla dediğim abi dediğim insanlar da sınava giriyor bu sınavda bir anormallik sezdim ama sanırım baraj yok diye bende 2. Üniversite için giriyorum belki açıktan bir bölüm yazarsam diye şansa da 20 metre yürüme mesafesinde okula atmışlar sanırım her sene girdiğim için not yaş 20 büyük değilim
Sınava giren herkese başarılar Allah zihin açıklığı versin umarım emeğinizin karşılığını alırsınız bunu alan çok az kitle var ama tek temennim bu yönde
Tekrardan başarılar
Ve şunu unutmayın hayat bir sinavdan ibaret değil daha çok kapı çıkıyor ve açılıyor önünüze sadece fırsatları anlık değerlendirmesini bilmelisiniz
Sınav sonu degerlendirmesi için konuda yine yazı yazabilirsiniz