• 17-06-2022, 22:57:50
    #1
    Böyle bir müzik seti var, Tek parça 7 KG, İstanbul'dan Konya'ya yollamam gerekiyor. En ucuz şekilde nasıl yollayabilirim. Dolap vs diyorlarda tam anlamadım hiç kullanmadığım için bilmiyorum yardımcı olabilecek var mı
  • 17-06-2022, 22:58:45
    #2
    Dolap ile gönderin
  • 17-06-2022, 22:59:02
    #3
    dolap üzerinden satışa koy hocam bence.
    ilana koyacan, adam satın alacak.
    14 15 tl kesinti olacak o kadar.
  • 17-06-2022, 23:00:35
    #4
    davulzurna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolap ile gönderin
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolap üzerinden satışa koy hocam bence.
    ilana koyacan, adam satın alacak.
    14 15 tl kesinti olacak o kadar.
    Trendyoldan dolap bölümüne giriyorum ilan ekle diyorum, Orada trendyoldan aldığım ürünler çıkıyor. Onlardan birini mi seçmem gerekiyor. Seçtikten sonra vereceği kargo koduyla şubeye mi gideceğim
  • 17-06-2022, 23:05:34
    #5
    CasperTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trendyoldan dolap bölümüne giriyorum ilan ekle diyorum, Orada trendyoldan aldığım ürünler çıkıyor. Onlardan birini mi seçmem gerekiyor. Seçtikten sonra vereceği kargo koduyla şubeye mi gideceğim
    Dolap uygulamasını indir
    Üye olduktan sonra sat a tıkla.

    Daha sonra alıcıya linki paylaş.
    Olay bu
    Alıcı ödemesini yapar daha sonra kargo için sana kod gelir.
    Kargo muhabbetini bilmiyorum da yurtici ile yolluyorsun şubeye gidince oraya kod falan vereceksin sanırım. Sonra ucuza böyle gidiyor
  • 17-06-2022, 23:55:34
    #6
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolap uygulamasını indir
    Üye olduktan sonra sat a tıkla.

    Daha sonra alıcıya linki paylaş.
    Olay bu
    Alıcı ödemesini yapar daha sonra kargo için sana kod gelir.
    Kargo muhabbetini bilmiyorum da yurtici ile yolluyorsun şubeye gidince oraya kod falan vereceksin sanırım. Sonra ucuza böyle gidiyor
    Şaka gibi ya ürünü koydum 10 dakika sonra onaylanmış, 30 TL Ye koymuştum. Dİğer hesabıma girip alana kadar biri sipariş etmiş şimdi ne yapacağım ben 😆😆
  • 18-06-2022, 00:00:29
    #7
    CasperTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka gibi ya ürünü koydum 10 dakika sonra onaylanmış, 30 TL Ye koymuştum. Dİğer hesabıma girip alana kadar biri sipariş etmiş şimdi ne yapacağım ben 😆😆
    Vay canına.
    İlk defa duyuyorum böyle bir olayı. Ne şans varmış sende.
    Hayatta başarılar gerisini bilmiyorum 😃