Şaka gibi ya ürünü koydum 10 dakika sonra onaylanmış, 30 TL Ye koymuştum. Dİğer hesabıma girip alana kadar biri sipariş etmiş şimdi ne yapacağım ben 😆😆
Vay canına.
İlk defa duyuyorum böyle bir olayı. Ne şans varmış sende.
Hayatta başarılar gerisini bilmiyorum 😃