Birgun burada çarpıldım 3000tl civarı
Çok oldu
Direk sıhıyedeki adliyeyegittim bütün deliller dekontlar ve baska magdurların evraklarıda vardı. Kesin gözuyle bakıyordum
1saat bekledım gırdım içerı savcı vardı yanındada 8.10tane stajer öğrenci
Sorunu anlattım oda öğrencilere sorular sordu bu hangi maddeye gırer vsvs
Neyse bana döndü, yanlız biz para işlerine bakmıyoruz bilgin olsun dedi savcı, bende ohalde ceza alır demiştim kendi kafamda
15.20gun sonra kagıt geldikovuşturmaya gerek yoktur kişiler arası ticari anlaşmazlık yazıyordu. Kısacası yapanın yanına kar kalıyor
Ama yinede sende bu yolu dene bence