Birgun burada çarpıldım 3000tl civarı

Çok oldu

Direk sıhıyedeki adliyeyegittim bütün deliller dekontlar ve baska magdurların evraklarıda vardı. Kesin gözuyle bakıyordum

1saat bekledım gırdım içerı savcı vardı yanındada 8.10tane stajer öğrenci

Sorunu anlattım oda öğrencilere sorular sordu bu hangi maddeye gırer vsvs

Neyse bana döndü, yanlız biz para işlerine bakmıyoruz bilgin olsun dedi savcı, bende ohalde ceza alır demiştim kendi kafamda

15.20gun sonra kagıt geldikovuşturmaya gerek yoktur kişiler arası ticari anlaşmazlık yazıyordu. Kısacası yapanın yanına kar kalıyor

Ama yinede sende bu yolu dene bence