Babam Bypass Ameliyatına Girdi. Dua İsterim.
34
●660
- 16-06-2022, 21:53:10Açık ameliyat oldu hocam. Şu an çok iyi. Yoğun bakım bölümünü aradım bilinci de açılmış çok şükür. Bakalım dediğiniz gibi ilk zamanlar çok önemliymiş. Diğer türlü bypass ameliyatı artık öyle zor bir ameliyat değil dediğiniz gibi. 2 saatte oldu bitti. O dediğiniz 3 top nefes egzersizi de verdiler. Çok önemli bu demişlerdi zaten. İnşallah bakalım. Şu anlık sıkıntı yok hocam.roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-06-2022, 21:54:27Evet hocam çok şükürGelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az önce yoğun bakım bölümünü de aradım. Bilinci açılmış. İnşallah 5 güne kadar çıkarız diye düşünüyorum.