Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ameliyat bitmiş çok geçmiş olsun hocam
Evet hocam çok şükür Az önce yoğun bakım bölümünü de aradım. Bilinci açılmış. İnşallah 5 güne kadar çıkarız diye düşünüyorum.