• 15-06-2022, 09:13:55
    #37
    asgari ücret artsa da artmasa da piyasada ki herşeyin fiyatı yükseliyor
  • 15-06-2022, 10:54:39
    #38
    dev
    Kurumsal Üye
    ^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %35 oranın da gelir özel sektörde çalışıyorum bizim tüm kadro maaşlarına 1 Haziran itibariyle %35 zam yapıldı. Asgari ücretliler dahil.
    Linkedin'de surekli %30-%40 arasi yapilan zam duyurularini gormeye basladim. Kimi gorsem zam yapiyor
  • 15-06-2022, 11:54:26
    #39
    gelecek olsa şuana kadar 100 kez reklamı yapılırdı diye düşünüyorum.
  • 15-06-2022, 13:42:31
    #40
    Apartman yönetimindeyim son elektrik zamları neticesinde 6 ay sonra yeni zamlı aidat tutarı belirledik. Tutanağa asgari ücrete zam gelmesi halinde bir zam daha yapacağımızı yazdık.

    Sadece apartman aidat tutarı 1 yıl içinde 3 kez zam görecek. Asgari ücrete zam demek herşeye zam demek. Alım gücünün sadece 2 aylığına iyileştirilmesi demek. Kalan 4 ay daha kötü bir alım gücü demek.
  • 15-06-2022, 14:18:35
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Seçime kadar her türlü zam, borç affı vs. yapılacaktır. Seçim öncesi partiler genelde böyle davranır.
    Ama senin sorun şu olmalıydı güzel kardeşim;
    Temmuzdan sonra alım gücüm artacak mı? Daha rahat bir şekilde istediklerimi alabilecek miyim?
  • 15-06-2022, 16:08:23
    #42
    bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüzde 99 zam yapılacak gibi duruyor.
    Umudumuz %1
  • 15-06-2022, 16:38:24
    #43
    mryvz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apartman yönetimindeyim son elektrik zamları neticesinde 6 ay sonra yeni zamlı aidat tutarı belirledik. Tutanağa asgari ücrete zam gelmesi halinde bir zam daha yapacağımızı yazdık.

    Sadece apartman aidat tutarı 1 yıl içinde 3 kez zam görecek. Asgari ücrete zam demek herşeye zam demek. Alım gücünün sadece 2 aylığına iyileştirilmesi demek. Kalan 4 ay daha kötü bir alım gücü demek.
    Artık herkes alıştı 2 ayda dayanmaz. Asgari ücretin artacağı kesinleştiği an daha zam yapılmadan , her şeye zam gelmeye başlar . 2 Hafta kalmadan alım gücü eskisi ile eşitlenir. 1 Aya kalmadan eskisinden daha kötü olur.

    Artık zam yapmaktan çekinmiyor kimse. Çünkü herkesin haklı bir sebebi var. Bir firma üst üste zam yaptığında hop ne oluyor diyemiyorsunuz eskisi gibi.
  • 15-06-2022, 18:38:38
    #44
    seçime kadar kendi yarattıkları ekonomik krizle mücadele ediyormuş gibi yapacakları için evet asgari ücrete zam yapacaklar.