• 14-06-2022, 09:02:07
    #1
    Az önce fark ettim, https://www.r10.net/profil/10889-r10davetiye2015.html üyeliğini durdurmuşlar. Üye alımı mı durdu acaba?
  • 14-06-2022, 09:09:02
    #2
    Kullanılmıyordur ondan
  • 14-06-2022, 09:09:24
    #3
    Dorukz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eee..
    Soru işareti ile bitirdiğim cümleye cevap vermeyecekseniz niçin eee yazıyorsunuz
  • 14-06-2022, 09:09:49
    #4
    üye alımı ne alaka hocam
  • 14-06-2022, 09:10:14
    #5
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanılmıyordur ondan
    Bunca zaman açıktı ama en son 1 hafta önce baktım. Bilgisi olan var mı diye sorayım dedim
  • 14-06-2022, 09:11:00
    #6
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üye alımı ne alaka hocam
    Davetiyeleri o hesap üzerinden atıyorlar ya hocam. Üyeliği durdurulduğu için artık o hesap üzerinden atmazlar diye düşündüm sordum
  • 14-06-2022, 09:11:34
    #7
    Şimdi beni davet eden adam ban yemiş diye üzüldüm 🤣

    Bu şey oluyor 3 adet spiderman birbirini gösterirken..

    Yeni hesapa devir işlemi olduğu için , eskiyi kullanım dışı bırakmıştır.

    Modların bileceği işte.. Sen bunu nasıl farkettin sabahın 09:00 ' da 😂
  • 14-06-2022, 09:13:20
    #8
    sadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi beni davet eden adam ban yemiş diye üzüldüm 🤣

    Bu şey oluyor 3 adet spiderman birbirini gösterirken..

    Yeni hesapa devir işlemi olduğu için , eskiyi kullanım dışı bırakmıştır.

    Modların bileceği işte.. Sen bunu nasıl farkettin sabahın 09:00 ' da 😂
    Saat gece 12 yi de geçtik aslında ama ben de anlamadım nasıl fark ettiğimi
    Birinin profilini incelerken daveti nereden geldiğine veya birinden geldiyse o kişinin profilini de inceler öyle iş yaparım o şekilde fark ettim sanırım.
  • 14-06-2022, 09:16:20
    #9
    E hani davet edenlerden sorumlu olunmuyordu sfjahfsafjasjf Bu hesabın davet ettiklerinin %50 si banlıdır