Bence bu ülkede erkek olmak daha zor , girişken olacaksın , romantik olacaksın , ağzın laf yapacak , iyi bir kariyerin olacak , xx.xxx hane gelirin olacak , evin olacak , araban olacak , kültürlü olacak bunun üstüne tipin olacak ki karakter bu devirde para etmediği için insanlar seni tanımak istesin. Evleneceksin , düğün masrafı ve askerlik -30 bin TL KYK borcu , çocuk masrafı , günün 16-17 saati çalışma falan benim aklıma gelen bunlar. Cidden erkek olmak çok zor
Bunlar benim kişisel görüşüm değil toplumun ve kadının erkeklere yüklediği kriterler ve beklentiler.