• 13-06-2022, 15:32:17
    #1
    Bence bu ülkede erkek olmak daha zor , girişken olacaksın , romantik olacaksın , ağzın laf yapacak , iyi bir kariyerin olacak , xx.xxx hane gelirin olacak , evin olacak , araban olacak , kültürlü olacak bunun üstüne tipin olacak ki karakter bu devirde para etmediği için insanlar seni tanımak istesin. Evleneceksin , düğün masrafı ve askerlik -30 bin TL KYK borcu , çocuk masrafı , günün 16-17 saati çalışma falan benim aklıma gelen bunlar. Cidden erkek olmak çok zor

    Bunlar benim kişisel görüşüm değil toplumun ve kadının erkeklere yüklediği kriterler ve beklentiler.
    • StephenStrike1m
    • Geokomplo
    • bakis
    StephenStrike1m, Geokomplo, bakis ve 3 kişi bunu beğendi.
    6 kişi bunu beğendi.
  • 13-06-2022, 15:33:32
    #2
    Bu ülkede değil yazdıkların her ülkede geçerli olan şeyler erkek= köle
  • 13-06-2022, 15:34:57
    #3
    beyler susun erkek konusuyor. konus erkek.
  • 13-06-2022, 15:35:07
    #4
    + Sokakta Afgan Suriyeliler yüzünden niyetimiz iyi olduğu halde bakışlarımızdan bile rahatsız olabiliyorlar doğal olarak. Güven azaldı, hayat zorlasti, intihar oranı arttı 🫤
  • 13-06-2022, 15:36:13
    #5
    Bu ülkede kertenkele olmak bile zor.
  • 13-06-2022, 15:43:15
    #6
    Bu ülke de ornitorenk olacaksın, o zaman herşey çok kolay.
  • 13-06-2022, 15:47:36
    #7
    Bu ülkede sağlam bir piskolojiye sahip olmakt zor
  • 13-06-2022, 15:52:04
    #8
    Dengeler neden değişti. Evine ekmek götürmesi gereken iş önceliği verilmesi gereken erkek olması gerektiği gibi değil artık iş hayatında kadınlar daha çok tercih ediliyor... Dini açıdanda bu böyleydi...
  • 13-06-2022, 15:52:22
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bu ülkede erkek olmak daha zor , girişken olacaksın , romantik olacaksın , ağzın laf yapacak , iyi bir kariyerin olacak , xx.xxx hane gelirin olacak , evin olacak , araban olacak , kültürlü olacak bunun üstüne tipin olacak ki karakter bu devirde para etmediği için insanlar seni tanımak istesin. Evleneceksin , düğün masrafı ve askerlik -30 bin TL KYK borcu , çocuk masrafı , günün 16-17 saati çalışma falan benim aklıma gelen bunlar. Cidden erkek olmak çok zor

    Bunlar benim kişisel görüşüm değil toplumun ve kadının erkeklere yüklediği kriterler ve beklentiler.
    evliysen birde tüm bunların üzerine her gün akşam eve gittiğinde eşini ve cocugunu mutlu etmek için hergün çiftetelli oynayaksın bunuda hesaba kat