Bence bu ülkede erkek olmak daha zor , girişken olacaksın , romantik olacaksın , ağzın laf yapacak , iyi bir kariyerin olacak , xx.xxx hane gelirin olacak , evin olacak , araban olacak , kültürlü olacak bunun üstüne tipin olacak ki karakter bu devirde para etmediği için insanlar seni tanımak istesin. Evleneceksin , düğün masrafı ve askerlik -30 bin TL KYK borcu , çocuk masrafı , günün 16-17 saati çalışma falan benim aklıma gelen bunlar. Cidden erkek olmak çok zor
Bunlar benim kişisel görüşüm değil toplumun ve kadının erkeklere yüklediği kriterler ve beklentiler.
evliysen birde tüm bunların üzerine her gün akşam eve gittiğinde eşini ve cocugunu mutlu etmek için hergün çiftetelli oynayaksın bunuda hesaba kat