• 11-06-2022, 15:45:43
    #19
    Bu kurumsal bir mesaja bende cevap vermezdim. Samimiyet içermiyor.
  • 11-06-2022, 15:48:58
    #20
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kurumsal bir mesaja bende cevap vermezdim. Samimiyet içermiyor.
    Peki whatsapptan iletişime geçmek sizce yanlış mı? Yoksa mailden ulaştıklarıma kurumsal, whatsapptan ulaştıklarıma samimi bir metin mi yazmalıyım? Siz ne düşünüyorsunuz
  • 11-06-2022, 17:00:00
    #21
    Sosyal çevre. İşinizle alakalı Nnkadar çok insan tanırsanız okadar iş hacminiz olur.
  • 11-06-2022, 20:34:11
    #22
    Ucuz iş yapmak istiyorsanız R10 dışına çıkmayın pazar hacmi büyük. Daha yüksek bütçeli işler için Behance Dribbble hesaplarınızı aktif tutun. LinkedIn’de aktif olun.
  • 11-06-2022, 22:24:09
    #23
    İlk zamanlar eşe dosta yaparak başladık.
    Sonra onların sitelerini beğenen tanıdıkları geldi.
    Daha sonra onların sitelerini beğenen rakipleri aradı.
  • 12-06-2022, 01:20:12
    #24
    bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sosyal çevre. İşinizle alakalı Nnkadar çok insan tanırsanız okadar iş hacminiz olur.
    Teşekkürler, doğru haklısınız.
    range adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ucuz iş yapmak istiyorsanız R10 dışına çıkmayın pazar hacmi büyük. Daha yüksek bütçeli işler için Behance Dribbble hesaplarınızı aktif tutun. LinkedIn’de aktif olun.
    R10'da dediğiniz gibi biraz ucuz iş çıkıyor. Ancak en azından portföyümü genişletir diye düşünüyorum. Linkedin'i nasıl kullanabilirim?
    AbdullahCali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk zamanlar eşe dosta yaparak başladık.
    Sonra onların sitelerini beğenen tanıdıkları geldi.
    Daha sonra onların sitelerini beğenen rakipleri aradı.
    Teşekkür ederim, bunun için sitelerin footer'ına web sitenizi bırakıyorsunuz değil mi?
    • AbdullahCali
    AbdullahCali bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-06-2022, 01:28:07
    #25
    Hocam ilk müşteriler her zaman çevrenizdir. Ücret alın veya almayın önemli değil. Yakın çevrenizde o yazdığınız insanlardan daha çok çevresi olan kişiler vardır. Biri yaptığınız işi görür beğenir sizi bulur. Bu şekilde işler olaylar.

    Kapı kapı dolaşarak veya mesaj atarak gelir elde ihtimaliniz sınırlıdır. Ama güzel bir iş yaptığınızda ve ihtiyacı olan biri beğenince her zaman siz akılda kalırsınız. Bu şekilde döngüye girer işler çoğaldıktan sonra referans sayınız artar.

    Bundan sonra da artık müşteri aramanıza gerek kalmaz.
  • 12-06-2022, 01:32:14
    #26
    orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ilk müşteriler her zaman çevrenizdir. Ücret alın veya almayın önemli değil. Yakın çevrenizde o yazdığınız insanlardan daha çok çevresi olan kişiler vardır. Biri yaptığınız işi görür beğenir sizi bulur. Bu şekilde işler olaylar.

    Kapı kapı dolaşarak veya mesaj atarak gelir elde ihtimaliniz sınırlıdır. Ama güzel bir iş yaptığınızda ve ihtiyacı olan biri beğenince her zaman siz akılda kalırsınız. Bu şekilde döngüye girer işler çoğaldıktan sonra referans sayınız artar.

    Bundan sonra da artık müşteri aramanıza gerek kalmaz.
    Teşekkür ederim yorumunuz için. Muhtemelen yaşım gereği çevremin hep öğrenci olmasından dolayı kimsenin web sitesi yaptırma fikri olduğunu bile görmedim. Bunun için bu başlangıç referanslarını kazanmaya çalışıyorum. Sanırım en mantıklısı r10'dan başlamak.
  • 12-06-2022, 08:54:12
    #27
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki whatsapptan iletişime geçmek sizce yanlış mı? Yoksa mailden ulaştıklarıma kurumsal, whatsapptan ulaştıklarıma samimi bir metin mi yazmalıyım? Siz ne düşünüyorsunuz
    Spam olarak algılıyorum bu tarz mail, mesajları. O yüzden referansları sağlam tuttun mu alıcı seni buluyor hiç merak etme o konuda