Peki whatsapptan iletişime geçmek sizce yanlış mı? Yoksa mailden ulaştıklarıma kurumsal, whatsapptan ulaştıklarıma samimi bir metin mi yazmalıyım? Siz ne düşünüyorsunuz
Spam olarak algılıyorum bu tarz mail, mesajları. O yüzden referansları sağlam tuttun mu alıcı seni buluyor hiç merak etme o konuda