MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kurumsal bir mesaja bende cevap vermezdim. Samimiyet içermiyor.
Peki whatsapptan iletişime geçmek sizce yanlış mı? Yoksa mailden ulaştıklarıma kurumsal, whatsapptan ulaştıklarıma samimi bir metin mi yazmalıyım? Siz ne düşünüyorsunuz