• 10-06-2022, 21:26:27
    #1
    Evimizin karşısındaki petroldeyim sormak istediğiniz sorular varsa cevaplatırım ❤
  • 10-06-2022, 21:28:00
    #2
    R10 a konu açma sınırı ne zaman gelir sorar mısın hocam sana zahmet.
  • 10-06-2022, 21:30:34
    #3
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 a konu açma sınırı ne zaman gelir sorar mısın hocam sana zahmet.
    Hocam ceza yersemde ben yerim seni ilgilendirmiyor herhalde hesp benim?
  • 10-06-2022, 21:33:47
    #4
    Python Coder
    Ne gibi bir soru almayı bekliyorsunuz ?
    Fiyatlar zaten ortada herkes biliyor.
  • 10-06-2022, 21:40:03
    #5
    Python Coder
    Konuya bakarken altta çıkan bilgi mesajı :

    Twitter'da fazla paylaşım yapan ya da attığı tweetlerle sinirinizi bozan, ancak “Ayıp olmasın” diye takipten çıkarılamayan kişilerden uzak durmak için Twitter’ın “Sessize alma” özelliği bulunmaktadır. Sessize aldığınız kişilerin tweetlerini anasayfanızda görmezsiniz.

    Keşke bu forumda da olsa
  • 10-06-2022, 21:44:20
    #6
    Bir petrol çalışanına ne sorulabilir ki yani
  • 10-06-2022, 21:46:33
    #7
    fatura satıyormusunuz
  • 10-06-2022, 22:03:48
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aknkclanlkvnavcnalnkcv alvc :ddd