chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 a konu açma sınırı ne zaman gelir sorar mısın hocam sana zahmet.
Hocam ceza yersemde ben yerim seni ilgilendirmiyor herhalde hesp benim?