• 09-06-2022, 09:45:19
    #10
    LuchadoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle durumların tek çıkarı genelde başka biriyle ilgilenmek oluyor. yoksa boş vakitlerinde düşünmeye devam edersin. Naçizane bir tavsiye benden...
    bunu çok kişi önerdi onu yapmam şuan bu aşamada çok zor
  • 09-06-2022, 09:57:40
    #11
    Başka hatunlara yönel etkili tedavi.
  • 09-06-2022, 10:07:30
    #12
    Bu konuda çok şanliydım . İsimlerini unutuyordum desem yeridir bazen "beni hatırlamıyor musun ne cabuk unuttun" derlerdi çok fazla üstelemezdim kimseye olursa olur olmazsa hiç dönüp bakmazdım gençlik işte : ))
  • 09-06-2022, 10:10:59
    #13
    ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda çok şanliydım . İsimlerini unutuyordum desem yeridir bazen "beni hatırlamıyor musun ne cabuk unuttun" derlerdi çok fazla üstelemezdim kimseye olursa olur olmazsa hiç dönüp bakmazdım gençlik işte : ))
    görsel hafızası güçlü olan ben kayıtlı halleriyle numaraları bile aklımda
  • 09-06-2022, 10:40:23
    #14
    Değersiz hissettiriyorsa yol verin gitsin. Sakın ha seviyorum işte deyip kendinizi kandırmayın. Ona bakarsanız ünlü top modeller de var ve bende bir çoğunu beğeniyorum ama onlar benden bihaber.
  • 09-06-2022, 11:00:29
    #15
    seven öpülür , öpen sevilir
  • 09-06-2022, 11:49:42
    #16
    onun sevdiği var ama ben sevdiği kişiden daha fazla emek veriyorum

    üzücü çok üzücü bide ona yaptığım bir işi önemsememesi beni daha çok üzüyor teşekkürler diyip geçiştiriyor

    karşı tarafın görüşlerine şöyle yapayım motive olsun demek yok
  • 09-06-2022, 11:57:38
    #17
    Üyeliği durduruldu
    LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onun sevdiği var ama ben sevdiği kişiden daha fazla emek veriyorum

    üzücü çok üzücü bide ona yaptığım bir işi önemsememesi beni daha çok üzüyor teşekkürler diyip geçiştiriyor

    karşı tarafın görüşlerine şöyle yapayım motive olsun demek yok
    dostum bu işler böyledir. az biraz psikoloji!
    çok emek veren her zaman çok seviyor ya da sevgiyi hak ediyor anlamına gelmiyor ne yazık ki.,

    değersizlik duygusu, birçok insanın içinden çıkamadığı bir handikap olarak görülüyor. İnsanlar olumlu şeyler varken hayatın olumsuz yönlerine odaklanmayı daha kolay bulur.

    karşı taraftaki kişi bu durumunun farkında ve sadece egosunu tatmin ediyorsun. bi çek kendini; arama, sorma ve tamamen iletişimi kopar o zaman değişir bi çok şey.

    başka birine yönelme antipatik kaçabilir o çizgiyi iyi korumak lazım.
  • 09-06-2022, 11:59:03
    #18
    Platin üye
    Çare kırmızı hap