LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onun sevdiği var ama ben sevdiği kişiden daha fazla emek veriyorum

üzücü çok üzücü bide ona yaptığım bir işi önemsememesi beni daha çok üzüyor teşekkürler diyip geçiştiriyor

karşı tarafın görüşlerine şöyle yapayım motive olsun demek yok
dostum bu işler böyledir. az biraz psikoloji!
çok emek veren her zaman çok seviyor ya da sevgiyi hak ediyor anlamına gelmiyor ne yazık ki.,

değersizlik duygusu, birçok insanın içinden çıkamadığı bir handikap olarak görülüyor. İnsanlar olumlu şeyler varken hayatın olumsuz yönlerine odaklanmayı daha kolay bulur.

karşı taraftaki kişi bu durumunun farkında ve sadece egosunu tatmin ediyorsun. bi çek kendini; arama, sorma ve tamamen iletişimi kopar o zaman değişir bi çok şey.

başka birine yönelme antipatik kaçabilir o çizgiyi iyi korumak lazım.