ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuda çok şanliydım . İsimlerini unutuyordum desem yeridir bazen "beni hatırlamıyor musun ne cabuk unuttun" derlerdi çok fazla üstelemezdim kimseye olursa olur olmazsa hiç dönüp bakmazdım gençlik işte : ))
görsel hafızası güçlü olan ben kayıtlı halleriyle numaraları bile aklımda