• 08-06-2022, 19:32:16
    #1
    merhabalar, belki aranızda emlakçı veya avukat vardır diye konu açtım. 2 yıl önce taşındım ev sahibim türktü geçen ekim sözleşme otomatik uzadı ama evi 2 ay önce yabancı birine sattı, yeni ev sahibim türkçe bilmiyor. yarım yamalak türkçe konuşan emlakçı çık diye beni aradı ama ekim başında (sözleşme 15 ekim 2020’de yapıldı) bana resmi ihtarname gelmezse otomatikman tekrar uzar mı sözleşmem? evi boşaltmam gerekir mi? bir de ben emlakçıya kirayı ödemek için tapuyla birlikte iban gönderin dedim ama bana dönüş yapmadı. her zaman kirayı günü gününe. ödedim ama ne iban atan var ne de benden para isteyen. 2 aydır kirayı ödeyemedim (yine de ne olur ne olmaz diye harcamıyorum ) bilgisi olan arkadaşlar beni bilgilendirirse çok sevinirim nasıl bir yol izlemem hakkında
  • 08-06-2022, 19:38:34
    #2
    Evleri yabancıya satıyorlar artık...
  • 08-06-2022, 19:40:53
    #3
    Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evleri yabancıya satıyorlar artık...
    Hocam adam güya yatırım amaçlı almış evi ama sonradan çok beğenip oturmaya karar vermiş sana 10 bin tl verelim çık diyorlar. ev beylikdüzü civarında, eski ev sahibim 490 bin tl istiyordu ekim ayında 2 ay önce 1 milyon 200 bine satmış
  • 08-06-2022, 19:43:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Devletin ev kirasından önce temel ihtiyaç maddelerine bir sınır koyması beklenirdi. İnsanlar resmen aç. Kira şu kadar olacak diyen bir gücün acaba ekmek şu kadar, şeker bu kadar, yağ bu kadar olacak deme cesareti yok mu ?

    Tribünlere oynama bunlar.
  • 08-06-2022, 19:45:23
    #5
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkeyi ne hale getirdiler. Ülkeye herkes giriyor, ama biz bir yere gidemiyoruz.
    Ülkenin gelecek zamanda Türklerin azınlık, yabancıların ise çoğunluk olacağı aşikar.
    Hocam şu an oturduğum semtte o kadar çok yabancı var ki mecbur uygun fiyatlı diye oradan tutmuştum evi ekimde nasıl olacak çok merak ediyorum sonum
  • 08-06-2022, 19:46:45
    #6
    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devletin ev kirasından önce temel ihtiyaç maddelerine bir sınır koyması beklenirdi. İnsanlar resmen aç. Kira şu kadar olacak diyen bir gücün acaba ekmek şu kadar, şeker bu kadar, yağ bu kadar olacak deme cesareti yok mu ?

    Tribünlere oynama bunlar.
    doğru söylüyorsunuz hocam adam bana istediği fiyata evi kiralayamayınca çık diyecek
  • 08-06-2022, 19:49:37
    #7
    Kardeşim su, elektrik, doğalgaz herhangi biri senin üstüne ise sana ihtar çekse bile 6 ay çıkmama hakkın var. Çünkü ev satılmış. Ama sonuç olarak sana çık diyorsa mecburen 6 ay dolsa bile çıkmak zorundasın. Yapacak bir şey yok.

    ÖRNEK HABER

    EV SATILIRSA 6 AY SÜRE
    Ali Güvenç Kiraz, evin bir başkasına satılması durumunda da kiracının 6 ay süresi bulunduğunu belirterek, “Kiracı içerdeyken taşınmazın satılması halinde yeni mal sahibi kiracıya 1 ay içinde ihtar göndererek tahliye talep edebilir. Bu durumda satın alma tarihinden itibaren 6’ncı ayın sonuna kadar kiracı içerde kalmaya devam eder. 6’ncı ayın sonunda çıkmazsa tahliye davası açılabilir. Eski mal sahibi ile yapılan kira sözleşmesinin sonunda da direkt dava açarak tahliye talep edilebilir” dedi.
  • 08-06-2022, 19:49:46
    #8
    siz gene kendinizi sağlama alın farklı ev bakın istenmediniz yerde ben şahsen rahatsız olurdum
  • 08-06-2022, 19:53:30
    #9
    Kepez_Yazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim su, elektrik, doğalgaz herhangi biri senin üstüne ise sana ihtar çekse bile 6 ay çıkmama hakkın var. Çünkü ev satılmış. Ama sonuç olarak sana çık diyorsa mecburen 6 ay dolsa bile çıkmak zorundasın. Yapacak bir şey yok.

    ÖRNEK HABER

    EV SATILIRSA 6 AY SÜRE
    Ali Güvenç Kiraz, evin bir başkasına satılması durumunda da kiracının 6 ay süresi bulunduğunu belirterek, “Kiracı içerdeyken taşınmazın satılması halinde yeni mal sahibi kiracıya 1 ay içinde ihtar göndererek tahliye talep edebilir. Bu durumda satın alma tarihinden itibaren 6’ncı ayın sonuna kadar kiracı içerde kalmaya devam eder. 6’ncı ayın sonunda çıkmazsa tahliye davası açılabilir. Eski mal sahibi ile yapılan kira sözleşmesinin sonunda da direkt dava açarak tahliye talep edilebilir” dedi.
    hocam dediğim gibi bana yarım yamalak türkçe konuşan bir emlakçı ulaştı size 10 bin tl verelim çıkın dedi ben kabul etmedim. elektrik benim üzerime